MATEMATYKA W PODSTAWÓWCE
  • O STRONIE
  • O MNIE
  • KLASA 4
    • DZIAŁ I – liczby naturalne
      • Zbieranie i prezentowanie danych
      • Rzymski system zapisu liczb
      • Obliczenia zegarowe
      • Liczby wielocyfrowe
    • DZIAŁ II – działania na liczbach
      • Kolejność działań
      • Dodawanie w pamięci
      • Odejmowanie w pamięci
      • Mnożenie w pamięci
      • Dzielenie w pamięci
      • Dzielenie z resztą
    • Dział IV – działania pisemne
      • Dodawanie pisemne
      • Odejmowanie pisemne
      • Mnożenie pisemne
  • KLASA 5
    • DZIAŁ I – liczby naturalne
      • Dodawanie i odejmowanie
      • Mnożenie i dzielenie
      • Szacowanie
      • Powtórzenie połowy I działu
      • Symetria, okrąg i koło
      • Prosta i odcinek
      • Kąty i ich rodzaje
      • Mierzenie kątów
      • Powtórzenie I działu
    • DZIAŁ II – liczby dziesiętne
      • Porównywanie
      • Dodawanie i odejmowanie
      • Mnożenie i dzielenie przez 10, 100…
      • Mnożenie i dzielenie przez naturalną
      • Działania, zaokrąglanie
      • Powtórzenie II działu
    • DZIAŁ III – trójkąty, czworokąty
      • Własności trójkąta
      • Suma kątów
      • Kwadrat i prostokąt
      • Równoległobok, romb
      • Trapez i deltoid
      • Powtórzenie III działu
    • DZIAŁ IV – ułamki zwykłe
      • Wielokrotności i dzielniki
      • Pierwsze i złożone
      • Ułamki zwykłe
  • SPRAWDZIAN 8 KLASA
  • DODATKOWE
  • TECHNOLOGIA
    • TABLET
    • PLATFORMY
  • POLECAM
    • PAPIEROWE
      • ORIGAMI
      • WYSZYWANKI
    • GRY
      • ŁAMIGŁÓWKI
      • DREWNIANE
      • LEGO
    • CIEKAWE
      • KOSTKI
      • PIKTOGRAFIA
      • PRZERYWNIKI
    • ROBOTY
      • OZOBOT
      • Dash&Dot
      • EDISON
      • INNOWACJA
  • KONTAKT

Select Page

1

Najnowsze wpisy

  • Kodowanie na matematyce – warsztat podczas KK SNM
  • Zrób sobie bryłkę
  • Rok na Facebooku
  • Egzaminator OKE
  • Warsztat – Łamigłówki logiczne i matematyczne

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • Ciekawostki
  • Dash&Dot
  • Diagramy
  • Dodawanie i odejmowanie
  • Dodawanie i odejmowanie liczb dziesiętnych
  • Dodawanie i odejmowanie ułamków
  • Dodawanie liczb natualnych w pamięci
  • dodawanie pisemne
  • Drewniane
  • DZIAŁ II – działania pisemne
  • Działania na liczbach dziesiętnych
  • Dzielenie liczb natualnych w pamięci
  • Dzielenie z resztą
  • Edison
  • Gry
  • Innowacja
  • Kartkówki
  • Kąty i ich rodzaje
  • Kodowanie
  • Kolejność działań
  • Kostki
  • Kwadrat i prostokat
  • LEGO
  • Liczby ujemne
  • Liczby wielocyfrowe
  • Łamigłówki
  • Mierzenie kątów
  • Mnożenie i dzielenie
  • Mnożenie i dzielenie liczb dziesiętnych przez 10, 100…
  • Mnożenie i dzielenie liczby dziesiętnej przez naturalną
  • Mnożenie i dzielenie ułamków
  • Mnożenie liczb natualnych w pamięci
  • Mnożenie pisemne
  • Objętość
  • Odejmowanie liczb natualnych w pamięci
  • odejmowanie pisemne
  • origami
  • Ozobot
  • Pierwsze i złożone
  • Piktografia
  • PLATFORMY
  • Polecam
  • Porównywanie liczb dziesiętnych
  • Porównywanie ułamków
  • Powtórzenie I działu
  • Powtórzenie II działu
  • Powtórzenie III działu
  • Powtórzenie IV działu
  • Powtórzenie połowy I działu
  • Powtórzenie V działu
  • Powtórzenie VI działu
  • Prawidłowości
  • Prawidłowości i symbole
  • Procenty
  • Prosta i odcinek
  • Prostokąt i kwadrat
  • przerywnik lekcji
  • Przerywniki lekcji
  • Równania, wagi
  • Równoległobok, romb
  • Rzymski system zapisu liczb
  • Siatki i pole powierzchni
  • Skala i plan
  • sprawdzian ósmoklasisty
  • Sprawdziany
  • Suma kątów
  • Symetria, okrąg i koło
  • Szacowanie
  • sześcian
  • Tablet
  • Trapez i deltoid
  • Trójkąt i trapez
  • Układ współrzednych
  • Ułamki zwykłe
  • Warsztaty
  • Wielokrotności i dzielniki
  • Własności trójkąta
  • Wysokości figur
  • Wyszywanki
  • wzory
  • Zadania dodatkowe
  • Zadania tekstowe
  • Zapis dziesiętny
  • Zbieranie i prezentowanie danych

Designed by Elegant Themes | Powered by WordPress

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgody